2012年9月29日星期六

2012.9.29 愛的宣言

受好友之託,撰寫「愛的宣言」遊戲講稿,預備新郎在迎娶好姊妹時讀出。

上網瀏覽,大量樣本任君抄襲,且內容千篇一律,不管是誰家的張大明,娶誰家的李小花,均能照用。遊戲之言,何需真心認真?

若賴皮交行貨,則搬字過紙已綽綽有餘。然而生性執拗,偏好度身寫稿,搬出閒職多時的創作神經,百忙中擠出數小時創作,連番修改,終得出以下版本:

~~~ ~~~ ~~~
永遠美麗動人的XX

今日我要迎娶妳過門,做「幸福師奶」啦!
親愛的老婆,在此,我請在場的兄弟姊妹作證,
我向妳立下山盟海誓,此生此世,只愛妳一個,永不分離。
請聽我讀《XX愛的宣言》。

我愛 XX 情不變,一生憐香惜玉無怨言。
薯片、魚蛋、同米線,妳想食時 即刻同你點。
約妳行街睇戲同食飯,我一遲到馬上罰俾錢。

平日洗衫、拖地、或煮飯,妳唔做時,我都唔會怨。
每月人工梗係俾妳先,我啲零用、亦由妳打點。
巴黎、澳洲、美加、同日本,妳要飛時隨得妳心意。

我唔OT寧願見honey,每日最多工作十小時。
太極、行山都要問妳先,生仔生女都合我心意。
見到外父鞠躬蓮子面,孝敬外母點止兩小錢。

承諾唔嫖、唔賭、唔食煙,見到靚女即刻拎(咩)面。
做個頂天立地真漢子,保護嬌妻愛惜Melody
妳若人老珠黃皺紋現,我亦頂住肚dum同妳講:

例如:唱還珠格格/二人飲歌
「海可枯 石可爛 天可崩 地可裂
我們肩並著肩 手牽著手」

總之,我家幼子XX言,今起生命只得 XX 妳,
立下海誓山盟永念記,萬幸今生今世遇上妳,愛上妳。

永遠愛妳的老公,青靚白淨嘅 XX 敬上
~~~ ~~~ ~~~

文意雖非全順,然而韻尾、拍子都已力求無瑕,還把好友和情人的溫馨逸事寫入講稿。試講時,諧趣效果不俗,心中沾沾自喜,算得上為朋友的事,略盡綿力。

可惜,遊戲當日,兄弟趕忙接新娘,新郎狼吞虎嚥講宣言,邊講邊走拍子吃尾韻,胡言亂語一次就算了。當然,遊戲終歸遊戲,大家求好玩而已,又何需認真呢。最好的演繹還是留給自己吧。要是大家也想聽,我也樂意
示範。


祝天下有情人終成眷屬。#

沒有留言:

發佈留言